jennieeedstrom

Alla inlägg under februari 2011

Av Jennie - 20 februari 2011 12:22

Hej :) lessen att jag inte har bloggat på länge :P jag bloggar helt enkelt när jag känner för det ;) sitter och kollar på ''say yes to the dress'' -.- Det är tråkigt :P snart blir det väl ut och sskritta lite på Turbo :) sen ska jag duscha och göra massa läxor :) lite tråkigt, men men. Aja hejdå !

xP

Av Jennie - 10 februari 2011 18:20

Hejsan :D

Idag hade vi träslöjd,  HK och syslöjd :P Det var kul dom två första lektionerna :D PÅ träslöjden gjorde jag och Sandra cupcakes i trä xD assöta :D KOmer bilder sen :P Sen hade vi prov i HK och det gick SKIIIIIIT :D Jag, Jonte och William var en grupp för att visa att vi kan sköta oss :D Det gjorde vi också  xD Säger vi... :D


Nu sitter  jag hos Sandra och hon spelar Drop på sin mobil xD Vi nallar kakor ur frysen .... :D:D:D:D MUMS :D Heeeeeeejdå :D:D:D:D:D:D::D:D:D:D


////////////// JJJJJEEEEEENNNNNNIIIIIIIEEEEE :D:D:D:D:D

Av Jennie - 8 februari 2011 18:18

Idag har jag haft So, No och svenska -.- seg dag :P Fick göra typ läsförståelse med värsta perversa "artikeln" i :O Medans andra gruppen fick kolla på typ "The Ring 2" på engelskan!!!! Fan vad orättvist :OA

Annars har jag inte gjort så mycket idag ^^ Connie KANSKE kommer på torsdag, det beror på om hovslagaren är frisk eller inte :/ Själv tror jag inte att hon kommer komma, men men :/


Just nu har jag verkligen svintråkigt .__. Vill vara med nån, men ingen vill vara med mig så :( x) Och jag har ingenstans att praoa heller, skulle vara i stallet men då kommer jag inte få åka till Markus i nian :( Mamma ska fråga om jag kan vara på Jämtkrogen med Emelie :D


Behov av ny musiik, nån som har nått tips? (a) Tror att jag tnker åka till stallet snart, jag har inget annat att göra så :)


Bye alla !

// Jennie :D


Av Jennie - 7 februari 2011 21:36

Idag skulle jag haft ett engelska prov :o Tack gode gud, Thomas (engelska lärare) var sjuk! :D Vi fick ha en slapplektion med svenskaläraren Anna istället ! :) Skolan var inte så tråkig idag :P PÅ lunchen gick jag och Sofia till ICA och fika! Haha fattar ni det rimmar.. :D Vi åt bullar och drack varm choklad (ur maskin!!!!!!!!!!!!) SÅ JÄÄÄÄVLA GOTT! :D Sen satt William och kastade suddbitar innanför min tröja -.-' Har sudd ÖVERALLT!!! Hela håret oxå -.-


Aja :P Efter middagen var jag med Fanny och knäppte lite kort :) ÄLSKAR DIG! :)


Nu ska jag nog snart lägga mig :P Ses imorron! :*


      

Av Jennie - 6 februari 2011 22:08

             

Av Jennie - 6 februari 2011 17:23

Håller på att göra om bloggen, och JA vet att jag inte har bloggat på hundra år :P

Ovido - Quiz & Flashcards