jennieeedstrom

Alla inlägg under april 2011

Av Jennie - 12 april 2011 21:34

Ville bara att den som tkr att jag inte bloggar nå mkt ska veta varför.1. Jag har knappt tid med läxor, staller, kompisar OCH bloggen.2. Jag har ingen ordning alls på mitt liv just nu. 3. Alla hästar jag älskar lämnar mig, eller kommer att lämna mig: Malva, Loke, Hjärter, Evylin och Connie (det finns fler)4. Har varit sjuk till och från i två veckor nu.Så, som ni ser så suger det ganska mkt ! Sofia har ju en bruten/krossad/trasig fot nu. Det ltyder att jag tar han om och rider på HHjärter, ska hoppträna imorron, och jag antar att det bara är att hålla i sig? ;) sen blir det tävling på långfredag, på påskhoppet! L -LC blir det. Fanny Borgh ska komma och tar med sig älskade Malva <3 blir tävling, LD-LC tror jag, för dom också! Det blir kul, och jag tror att alla här på klubben ser frm emot att träffa älsk igen! Nu ska jag gå och lägga mig och gråta ut. Men hörni, jag kom på en till anledning till att jag inte bloggar så mkt: min dator är störd i huvet så jag är bara inne på mobilen.Godnatt !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards