jennieeedstrom

Direktlänk till inlägg 30 maj 2011

Jag saknar dig, :'( <3

Av Jennie - 30 maj 2011 22:02

Molly


Vi har varit vänner sen vi inte kunde krypa och det droppade dreggel ur munnen på oss hela tiden. Vi delade klubbor och kladdade fast dom i håret på varann. Vi har bråkat, vi har slagits, men vi har alltid skrattat åt det efteråt. Kommer du ihåg när vi skulle leka med barbie? Jag vill ha den här! Nej den ska jag ha! Okeej, då tar väl jag den här då. Nej, den ska jag också ha!

Så har vi alltid hållit på. Jag kommer ihåg när ditt långa superfina hår fastnade i gungan, och mamma fick lyfta dig och snurra gungan för att få lös dig. vi tog hål i näsan tillsammans och vi hade våran älskade tradition om första doppet. Vi har alltid bytt julklappar och skämtat om att vi skulle ge varandra stickade underkläder. Skräckfilmskvällar hemma hos dig är bland det bästa jag jag har varit med om! Du förstog vartenda ord jag sa, tolkade alltid på rätt sätt. Du tröstade och gjorde mig glad när jag var ledsen, och höll alltid mig lycklig. När vi var med varandra glömde jag alla bekymmer! Vi var som dom bästa vännerna i en dröm.

Nu har verkligheten slagit till, och jag får känslan av att du har glömt mig. Jag försöker få kontakt, men du har din andra vän. Jag får inte fram vad jag tycker utan att vi blir ovänner. Jag saknar alla våra bästa stunder när vi var som två mongolider, och alla tyckte att vi var som ler och långhalm. Våran tid kanske har varit nu, men jag kämpade ett tag, nu orkar jag inte det mer. Jag har försökt, och att du inte försökte lika mycket har gjort att jag inte tror på mig själv så mycket som jag kanske borde.

Jag hoppas att du har läst allt jag har skrivit, men man ska aldrig hoppas för mycket. Jag hade velat skrivit det här i ett brev så det hade blivit mer personligt, men du skulle nog inte se vad det stog för fläckarna av tårarna.


Du gör mig hel, jag behöver dig <3

Vi fick 14 år, jag trodde att vi skulle få mycket mer, men det kan bara du bestämma. <3


Älskar dig, Jennie.

 
 
Amanda

Amanda

30 maj 2011 22:50

Vad fint skrivet Jennie!
Ni kommer lösa det! Finns alltid för dig, dag som natt.
Jag älskar dig, puss <3

http://ajcl.bloggplatsen.se

Jennie

30 maj 2011 23:04

Tack Amanda! Älskar dig med

 
Ingen bild

Mamma

30 maj 2011 23:13

Älskade älskade barn. Vänner kommer o vänner går, jag önskar av hela mitt hjärta att ni hittar tillbaka till varann en dag. Ibland behöver någon en paus o orkar inte prata om det - finns bara där så kanske hon behöver dig en dag. Var då inte bitter utan ta emot henne med ett öppet sinne o uppskatta den tid ni får med varann.
Jag vet att det är din allra bästa vän som du haft så länge och upplevt så mycket med att det känns så tungt nu.
Jag blir så ledsen för din skull och hoppas att det ordnar sig. Jag vet också att du har andra helt fantastiska vänner som du också gillar hur mycket som helst.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta och finns alltid här för dig min älskade dotter / Mamma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 11 juli 2011 00:46

Hej, detta blir ett snabbinlägg! Mamma tjatar på att jag ska lägga mig! Har inte tid att berätta om allt jag gjort i sommar, kommer sen. Är hos min mormor i halmstad nu iaf :)) Ska gå och lägga mig nu! Förlåt att jag inte har bloggat på ett bra t...

Av Jennie - 7 juni 2011 17:23


Konstigt väder idag! Jättejättevarmt och sol på morgonen och sen jättejättevarmt och mulet. Jag och Sandra höll på att svettas ihjäl, så vi skulle gå och bada. Men när jag kom hm så började det åska och blixtra, sen kom det en storm och ösregn, tror ...

Av Jennie - 6 juni 2011 20:29

Hejhej, har inte haft så bra uppdatering i helgen :P Har varit i Mollys stuga så jag har inte haft tillgänglighet till internet :P Men men :P   Fixade naglarna idag :) Jättesnyggt :D Hoppas att jag inte tar sönder dom innan fredag :P Det skulle j...

Av Jennie - 2 juni 2011 19:42

Tja bitches ;) Sitter, eller aa, liggre hemma hos Sofia och väntar på att ungen ska duscha klart! :) Hon är seeeeeeeg :D Jag ska sova här och vi ska spela "My horse and me 2" :D Vi kommer bli proffs idag ;) Vi är så jävla kööööng :D car på tävling ...

Av Jennie - 1 juni 2011 22:17

Hoppträningen på Prillan gick jättebra! Några grodhopp och så, och stark var hon! Men till slut gick det bra ;) Kan kolla om et kanske kommer nå bilder senare ikväll, men jag vet inte om jag orkar hålla på och redigera :P Ska iaf på tävling i mära,...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards