jennieeedstrom

Alla inlägg under maj 2011

Av Jennie - 31 maj 2011 22:31

GODNATT FOLKET <3

Av Jennie - 31 maj 2011 21:47

Hahahahhaha, apropå svettig, Svett-Lemon !


Aja, var med älskade Molly ett tag efter skolan :)) Sen åt jag våfflor med äppelmos och grädde! Äppelmos i mitt hjeeeeeerta <3 Gutt som fan ;)


Jag ochh Fanny cyklade till UG efter att vi hade plattat mitt hår. Sen hamnade jag med Sandra och Fanny med Karen :P Vi gick några svängar och hängde med killarna en sväng, men dom cyklade ifrån oss hela tiden så vi fick springa efter dom >.< Sen när vi kom till andra änden av byn kom jag på att jag hade min cykel hos min farmor...

Vi fick skjuts av några killar på cyklar tillbaka sen fick jag skjutsa Sandra hela tiden :P Därav svettet ;) Och mitt fina raka hår blev såklart lockigt igen ;)


Ska väl ta och knäppa lite kort nån dag så det blir lite roligare här på blokken! Kan väl iaf bjuda på två snygga bilder på mig och Fanny från idag! ;D

   

JennieEdstrom <3

Av Jennie - 31 maj 2011 13:40

Idag gick våran klass "Björnleden". U S C H . Killarna kastade kottar och en träffade mig rätt i ögat. Sen puttade dom mig så jag klev i en myrstack, och sen ner i en surpöl så jag blev alldeles dyngsur. Jaha, jag tar väl på mig stövlarna då, tänkte jag. Men gud så bra att nån hade lagt en festis i en av dom så att det var alldeles kladdigt och mysigt i den! Sen började det regna när vi gick hem också. Annars var väl dagen bra :P

Ska nog på UG ikväll, men jag ser ut som en pudel .__. Aja,får se om jag bloggar nå ikväll. Kanske, kanske inte!


JennieEedstrom <3

Av Jennie - 30 maj 2011 22:02

Molly


Vi har varit vänner sen vi inte kunde krypa och det droppade dreggel ur munnen på oss hela tiden. Vi delade klubbor och kladdade fast dom i håret på varann. Vi har bråkat, vi har slagits, men vi har alltid skrattat åt det efteråt. Kommer du ihåg när vi skulle leka med barbie? Jag vill ha den här! Nej den ska jag ha! Okeej, då tar väl jag den här då. Nej, den ska jag också ha!

Så har vi alltid hållit på. Jag kommer ihåg när ditt långa superfina hår fastnade i gungan, och mamma fick lyfta dig och snurra gungan för att få lös dig. vi tog hål i näsan tillsammans och vi hade våran älskade tradition om första doppet. Vi har alltid bytt julklappar och skämtat om att vi skulle ge varandra stickade underkläder. Skräckfilmskvällar hemma hos dig är bland det bästa jag jag har varit med om! Du förstog vartenda ord jag sa, tolkade alltid på rätt sätt. Du tröstade och gjorde mig glad när jag var ledsen, och höll alltid mig lycklig. När vi var med varandra glömde jag alla bekymmer! Vi var som dom bästa vännerna i en dröm.

Nu har verkligheten slagit till, och jag får känslan av att du har glömt mig. Jag försöker få kontakt, men du har din andra vän. Jag får inte fram vad jag tycker utan att vi blir ovänner. Jag saknar alla våra bästa stunder när vi var som två mongolider, och alla tyckte att vi var som ler och långhalm. Våran tid kanske har varit nu, men jag kämpade ett tag, nu orkar jag inte det mer. Jag har försökt, och att du inte försökte lika mycket har gjort att jag inte tror på mig själv så mycket som jag kanske borde.

Jag hoppas att du har läst allt jag har skrivit, men man ska aldrig hoppas för mycket. Jag hade velat skrivit det här i ett brev så det hade blivit mer personligt, men du skulle nog inte se vad det stog för fläckarna av tårarna.


Du gör mig hel, jag behöver dig <3

Vi fick 14 år, jag trodde att vi skulle få mycket mer, men det kan bara du bestämma. <3


Älskar dig, Jennie.

.

Av Jennie - 30 maj 2011 21:36

. <- det är så jag känner hela tiden nu. Hela mitt liv kretsar runt den här lilla punkten. Den är några vänner jag kan lita på. Och myset med Turbo, that´s it. Känner mig helt trasig, det suger.

Malva saknar jag så in i helvete.

Loke saknar jag också.

Evilyn saknar jag.

Hjärter saknar jag!

Jag saknar min bästa vän så in i helvete !

Jag vill att Turbo ska bli frisk!!!!

Jag vill inte att Pricilla ska säljas.

Jag vill inte att Connie ska åka!

Önskar att Amelia inte hade gjort illa sig.

Önskar att jag hade någon att rida !

Önskar att jag får tävla!

Önskar att det växte pengar hemma hos mig.

Åhhhhhhhhhhhhhh, det suger, det suger,  det suger,  det suger,  det suger,  det suger,  det suger,  det suger, DET SUGER !


Positiva saker:

Mariah och Alexandra har någon häst jag kan rida lite då och då.

Turbo gillar att mysa iaf.

Jag har några få vänner jag kan lita på, och ni betyder mest, även om inte jag gör det för er!


Punkten innehåller mest negativa saker, och det är så mitt liv ser ut just nu, bara så ni vet lixom.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards