jennieeedstrom

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Jennie - 9 januari 2011 18:07

Jag vet att jag inte har bloggat ett enda dugg på typ flera veckor, men det har varit jul, jag har haft Felicia här och jag har varit hos Felicia. Så förlåt för det! :)


Jag har Gjort om designen på bloggen och kommer säkert fixa och greja lite med den ett tag nu! Blev faktiskt ganska nöjd, speciellt med bilden :) Jag ser ut som att jag vill mörda nån på ena bilden, men aja ;) Jag visste inte riktigt vilka färger jag skulle ha så jag tog svart-vitt-grått :D Blir väl nån lite gladare färg sen när det blir vår :)


Igår sov Molly hos mig efter att jag, Sofia och hon hade varit i sundsvall :) Köpte lite grejer:

En grå kofta med guldiga knappar

Ett blommigt linne

Stallboken 2011

En asbra borste till Malva

:)


Imorron börjar skolan och småstjärnorna! Det ska bli kul men lite jobbigt ochså :P Våra småstjärnor börjar bli duktiga och det ska bli kul att se dom på det stora uppträdandet om några veckor ;) 

Jag skriver mer imorrom efter skolan, så hejdå! :) 

Ovido - Quiz & Flashcards