jennieeedstrom

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Jennie - 10 januari 2011 22:01

Goddag ;D Idag började skolan, fast det vet ni ju hoppas jag x) gick ganska bra och det var kul att träffa alla igen! Har saknat alla så mkt :-* hoppas ni har saknat mig oxå ;-) småstjärnorna sköttee sig ganska bra idag, det var inte lika jobbigt som det brukar vara :-Pnu har jag kollat på csi och ska gå och lägga mig så gonatt :-Dpuss o kram Jennie :-*

Av Jennie - 10 januari 2011 22:01

Goddag ;D Idag började skolan, fast det vet ni ju hoppas jag x) gick ganska bra och det var kul att träffa alla igen! Har saknat alla så mkt :-* hoppas ni har saknat mig oxå ;-) småstjärnorna sköttee sig ganska bra idag, det var inte lika jobbigt som det brukar vara :-Pnu har jag kollat på csi och ska gå och lägga mig så gonatt :-Dpuss o kram Jennie :-*

Ovido - Quiz & Flashcards