jennieeedstrom

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Jennie - 11 januari 2011 21:37

idag så hade vi SO, NO, SV på skolan :P ganska tråkig dag men på svenskan fick vi ha en tävling på slutet! :D Mitt lag var helt enkelt KÖNG!!! Bästa Amanda Lemon, jag och dom grymma killarna Joakim Jonsson. Jonathan Morin (Chrille Boii) och William Bergh! :D vi vann såklart!!! ;D Bästa laget nånsin!


Sen gick jag hem och latade mig i fåtöljen xD Min älskade pånii fick vila idag! :

Imorron blire skolan sen hem och rida Malva äta middag i stallet óch sen hoppa Turbo Bosse :D Vill rida Loke nå dag oxå! :p På lördag sover jag hos Isabelle och dåska vi knäppa massa kort!!! :D lägger ut bilder då! :)


Hejdå alla sötisar och kom ihåg att kommentera!!!!!!!!!!!

// Jennie   ;)

Av Jennie - 11 januari 2011 20:34

  


http://ronda.blogg.se/2010/december/an-ar-inte-julen-slut.html 


Är med och tävlar om det här fina tränset! :)

Ovido - Quiz & Flashcards